×

12 września 2012

JEST WIELE PASJI, KTÓRE NAS UNOSZĄ...

W ramach kampanii „Narkotyki? Na co mi to. Odleć z nami, nie z narkotykami!”, Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii, ogłasza ogólnopolski konkurs dla młodzieży w wieku 14-18 lat. Organizatorzy oczekują od uczestników zaprezentowania siebie i swojej pasji w atrakcyjny i oryginalny sposób.

Może on przybrać postać np. filmu, zdjęcia, rysunku, eseju lub innej wybranej formy artystycznej. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej kampanii www.nacomito.com.pl. Zgłoszenia można przesyłać do 28 września br.

– Poprzez konkurs chcemy kształtować wśród młodzieży postawę aktywną wobec własnego rozwoju i realizacji swoich pasji. Zgodnie z przekazem kampanii, „Nie potrzebuję narkotyków do życia, bo realizuję się w inny, ciekawy dla mnie sposób”, zachęcamy do kreatywności i pielęgnowania własnego hobby. – mówi
Piotr Jabłoński, Dyrektor Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii.

Konkurs ma charakter ogólnopolski. Spośród zgłoszonych prac zostanie nagrodzonych 16 laureatów
– po jednym z każdego województwa. Nagroda jest wyjątkowa. W myśl hasła przyświecającego tegorocznej edycji kampanii: „Narkotyki? Na co mi to. Odleć z nami, nie z narkotykami!”, laureaci usiądą za sterami szybowca wraz z Sebastianem Kawą. Wielokrotny Mistrz Świata i Europy – Ambasador tegorocznej kampanii – pokaże zwycięzcom konkursu, czym jest prawdziwa adrenalina i pozytywny odlot!

– Mam nadzieję, że wielu młodych ludzi poświęca dużo uwagi i czasu swoim zainteresowaniom. Nie ma nic przyjemniejszego niż przeżywanie, bez jakichkolwiek używek, czystych, prawdziwych emocji – mówi Sebastian Kawa.

Laureaci otrzymają również zestawy książek i płyty CD/DVD ufundowane przez Merlin.pl – partnera tegorocznej kampanii.

Finał konkursu odbędzie się podczas pikniku organizowanego pod hasłem „Stacja odlot”. W jednym z hangarów warszawskiego lotniska, w niepowtarzalnej lotniczo-odlotowej atmosferze, spotkają się laureaci, młodzież
z warszawskich szkół, Sebastian Kawa oraz organizatorzy kampanii i media. Zaproszeni goście będą ponadto świadkami interaktywnego spektaklu „live”.

×

Wyszukaj w serwisie