Dostępność dla osób ze specjalnymi potrzebami
Koordynator do spraw dostępności - dane kontaktowe
Koordynator do spraw dostępności Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Urzędzie Miasta i Gminy w Kolonowskiem wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności. Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim: wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd, przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, monitorowanie działalności Urzędu Miasta i Gminy w Kolonowskiem w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Kontakt: Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miasta i Gminy w Kolonowskiem Konrad Wacławczyk - Sekretarz Gminy Kolonowskie/Zastępca Burmistrza Kolonowskiego w Urzędzie Miasta i Gminy w Kolonowskiem pokój 9; tel. 774611140 e-mail: sekr@kolonowskie.plData publikacji: 20-10-2020 09:03Informacja dla osób niesłyszących
Data publikacji: 06-07-2012 15:10